گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گمگشته کسی باشی یا کسی گمگشته ات ، مراقب باش خودت را در ذهنت گم نکنی:))


دخترک هر روز از خانه بیرون میزد


میرفت دنبال رد پای دیروزش 


غافل بود از اینکه کسی قبل از او از این کوچه ها گذر کرده


و عطرش را آنجا جا گذاشته است 


غافل بود که رد پاهایش جای پای کس دیگری است 


که هر روز همان مسیر را برای دیدنش پیاده می آمده 


و او هم ناخواسته از همان مسیر میرود


و دنبال همان عطر به راه می افتد 


اما چند وقتی بود که دخترک دیگر تنها آن مسیر را می پیمود 


او دیگر رد پاهایش را پیدا نمیکرد


گم شده بود


در تنهایی خیالی خودش


بوی عطر تلخی جای آن عطر شیرین قبلی را گرفته بود


دخترک داشت کم کم عاشق تر میشد


که انگار فهمیده بود رد پاها عوض شده است 


بوی عطر غریبی آنجا را پر کرده


و انگار کوچه ها برایش مثل کشوری غریب میماند


که او اهل آنجا نیست 


و مردمانش را نمیشناسد


در حالی که چهره ها برایش آشنا بود


و او هم اهل همان شهر و دیار بود



  • Dokhtar Tanha

نظرات (۴)

  • فاطمه مقدم
  • خیلی قشنگه
    پاسخ:
    فدای شما 💞💞💞
  • رضا رضایی
  • یک سایت باحال

    www.musicgelyan.com

    منتظر شما هستیم...
  • میــ๛ آنـہ
  • دختر مهر و ماه من

    مالک رویاهای بارون زده ی من

    قلب من ؛

    حس تکرار نشدنی من؛

    دختر زیبای من؛

    دوست داشتن تو شیرین ترین کار تکراری هر روز من است…
    پاسخ:
    👒خیلی قشنگ و دلنشین بود عزیزم 💕💕
    🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹
  • فاطمه مقدم
  • 7راستی
    من از قالبتون خوشم اومده از کجا می تونم پیداش کنم؟
    پاسخ:
    قربونت عزیزم ، قالب های خوشگل تر هم میتونی پیدا کنی 
    من این رو از توی وبم پیداش کردم اسمش هامون است
    💞💞💞💞💞
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی