گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گمگشته کسی باشی یا کسی گمگشته ات ، مراقب باش خودت را در ذهنت گم نکنی:))



از این وبلاگم خوشم نیومد پر شد از غم و حس بد و...

یه چند تا خوبی هم داشت که خیلی خوب بود ، خیلی

 کمکم کرد

دوست داشتم همش پر از شور و نشاط زندگی و حس

 خوب باشه اما انگار نشد بدجور هم نشد ؛ طوری نیست

 این هم شد تجربه

یه فکر هایی تو سرمه... میگن رویاهاتو دنبال کن

الان یکم بزرگتر شدم

یکم به اندازه ی چند سال

دیگه فقط رویاهام رو تو رویا دنبال نمیکنم... البته 

امیدوارم

چون نمیدونم تا چه حد بشه و تا چه حد میتونم و تا چه 

حد  اراده ام یاری میده و خلاصه اینکه نمیدونم تا چه 

 حد 
میتونم مقاومت کنم

اما میخوام یکم بیشتر تلاش کنم یکم بیشتر به خودم 

باور داشته باشم

نمیتونم بگم رویام چیه چون میگن اگه قبل از رسیدن به 

چیزی که آرزوی رسیدن بهش رو دارید ، بگید بهش نمی 

رسید ؛ چون ذهن فکر میکنه بهش رسیده و دیگه براش 

تلاش نمیکنه البته این رو خودمم قبولش دارم



بعضی رویاها رو توی واقعیت نمیشه دنبال کرد به درد 

همون رویا میخورن فقط خیالن مث همین رویای خیالی 

اخیرم که دیگه ولش کردم

به نظرم آدم به نفعشه که

 رویاهایی که دیگه مطمئن میشه 

خیالی بیش نیستن رو هرچه زودتر رهاش کنه و به 

خودش و زندگیش برسه... والا

اما خوب خیلی از رویاها رو آدم میتونه بهش برسه چون 

لازمه ش فقط تلاشه البته خوب ممکنه نشه چند تا رویا 

رو همزمان با هم دنبال کرد چون یا مسیرشون متفاوته یا 

اینکه مقدم و موخر داره ؛ واسه همین باید ببینی 

کدوماش مهم تره ، الویت بندی شون کنی و یکم هم باید 

واقع بین باشی ، امید واهی و الکی هم به خودت ندی

یه نکته ی مهم هم که آدم باید حواسش باشه اینه که با 

طبیعت جلو بره

این اواخر به خصوص این یکی دوسال اخیر یه چند تا 

روش و سبک زندگی جدید به صورت مستقیم و غیر 

مستقیم بهم پیشنهاد شد که خیلی دارم بهشون فکر میکنم 
خیلی جالب اند به نظرم حتما باید تجربه شون کنم

کلا این اواخر خیلی چیزای جدید ، جالب ، هیجان انگیز و 
چالش دار یاد گرفتم

دوست های جدید و خیلی خاصی پیدا کردم که هر روز

 دارم از هر کدوم خیلی درس های زندگی و چیزای خوب 

و جدید یاد میگیرم ؛ هر کدوم توی یه خونواده ی نسبتا 

متفاوت بزرگ شدن که همین همنشینی باهاشون باعث 

پیشرفت من هم میشه... بعضی از دیدگاه هاشون خیلی 

جالبه خوب من هم باید سعی کنم اونا رو با دیدگاه های 

خودم تطبیق شون بدم تا بیشتر پیشرفت کنم

دوستان از این وبلاگ دارم میرم چون همینطور که اول 

متنم گفتم فضای اینجا رو خیلی غم انگیز و آلوده کردم

اما خوب به هر حال وبلاگ از خیلی از فضاهای مجازی 

دیگه که امتحان شون کردم خیلی بهتره و تمیزتره ؛ واسه 

همین شاید یه روز دوباره تصمیم گرفتم یه وبلاگ جدید 
بزنم


واسه تک تک تون آرزوی موفقیت

 توی عرصه ای که توش 

قرار دارید میکنم


راستی برام دعا کنید


خدانگهدار 👋



  • Dokhtar Tanha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی