گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گمگشته کسی باشی یا کسی گمگشته ات ، مراقب باش خودت را در ذهنت گم نکنی:))




دوست دارم در افشون بادها رها شوم

 با ساز برگ ها برقصم

و موهایم را به دست باد بسپارم

دوست دارم

تنهای تنها

زیر باران بروم

بگذارم از ترنم بی نظیر آن

خیس خیس بشوم



بعد که باران بند آمد

از روی رنگین کمانش

خودم را به چنزارهای آن طرف رودخانه برسانم



بعد روی آن چمنزار ها دراز بکشم

 و به آسمان و ابرهای سپیدش بنگرم

و بگذارم  آفتاب صورتم را نوازش دهد

و دست هایم را از پرتو محبتش گرما بخشد



بعد بلند شوم و

سمت کوچه باغ ها بدوم

و با خود ترانه های

 بهاری و محلی را

بلند بلند بخوانم

بعد کمی بایستم و نفس تازه کنم

و کمی از میوه های آویزان

 از شاخه های سر خم برآورده بچینم

و چند گل قرمز و صورتی کوچک را

 بچینم و عمیق ببویم

و بعد گل های صورتی اش را به موهایم بیاویزم

و دوباره راهی شوم

...




  • Dokhtar Tanha

نظرات (۱)

  • ˜”*°• 🙵 ||
  • مـــثــل ایــن کـــه ارزوی خــیــلــی از دخــتــر هــاســت کـــه مــوهــاشــون تـــوی بـــاد افـــشـــون شــه :)

    بـــا ایـــن تـــوضـــیحــات حــتـــمــا بــایــد یــه ســـر شــمــال بـــریـــد :)
    پاسخ:
    :))  آره فکر کنم ، آخه خیلی لذت بخشه ، یه حس رهایی به آدم میده 
    به نظرم خیلی خوبی های دیگه هم داره البته باید یه سری نکات هم رعایت کردا😉

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی