گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گمگشته کسی باشی یا کسی گمگشته ات ، مراقب باش خودت را در ذهنت گم نکنی:))



+ماه من بیداری؟

-بله خورشید من
تو فقط طلوع کن
والا هوا هم که ابره و پیدا نیستی

+فدات بشم حوصله ات سر نره؟

-نه بابا
یعنی چرا
هی میره هی میاد
حوصله ام رو میگم
اتصالی داره

+قبلا حوصله ها مثل شیر در حال جوش بود باید مواظب می بودن نریزه رو گاز حالا برقی شده؟

-آره والا عصر تکنولوژیه دیگه

+خیلی دوست دارررررررم

- من بیشتر
🌷
خب چی شد جریان
یه وقت نخونیش شجریان
😅

+جریان ؟

-آره جریان زندگی؟
چجوریه موج داره یا آرومه

+خب زندگی بی مکث جریان داره😂😂😂

-عه من فکر کردم هی میزنی جلو
میزنی عقب
😂
خوب شد توجیه ام کردی



😂😂😂😂😂😂

  • Dokhtar Tanha

نظرات (۲)

😐😂
پاسخ:
🤔🙄🙂
  • علی زیرایی
  • زیبا زیبا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی