گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گم گشته ام در گم گشت های گمگشته ام

گمگشته

گمگشته کسی باشی یا کسی گمگشته ات ، مراقب باش خودت را در ذهنت گم نکنی:))

باز دوباره امشب خاطرات مشترکمان را مرور میکردم

باز دوباره لبخند های شیرین و دلبرانه ات را میبوسیدم

زیر و زبر نگاه های زیرچشمی ات را خوب از بر بودم

یاد اولین سلامت می افتم که چقدر آرام و با متانت بود

همیشه دوست داشتم که آرام و دلفریبانه اسمم را صدا بزنی

دلهره ای که همش در دلم بود و بیقرارم میکرد

آخ ای کاش هرگز تو را ندیده بودم

یا حداقل ای کاش هر بار که از کنارت عبور میکردم واقعا ازت رد میشدم

ای کاش بیشتر مراقب نگاه هایم بودم تا گره هایش آنقدر کور نشود که خودم هم نتوانم بازش کنم

اگه یه ذره هم دوستم داری کمکم کن تا من هم مثل تو دل بکنم
 تو که خوب بلدی چجوری میشود دل کند
تو یادم دادی چجوری از خودم دل بکنم
تو که خوب بلدی که چجوری ازم دل بکنی
حالا هم یادم بده که من چجوری از تو دل بکنم و دل دل نکنم

  • Dokhtar Tanha

نظرات (۲)

  • سایه بیداری
  • با سلام و احترام 
    اگر بگویم قلم شیوایی دارید ، شاید کمی غلو باشد 
    اما قلم لطیفی دارید 
    و این خود ، پیش زمینۀ شیوایی نیز هست . 
    البته خود قلم که نمی تواند لطیف باشد 
    مگر اینکه صاحب قلم ، لطافت طبع داشته باشد 
    که گویا از جنس خوبش هم هست . 
    برایتان سلامتی و تندرستی آرزو میکنم . 

    پاسخ:
    خیلی مچکرم از لطف و محبتتون امیدوارم که روز به روز قلمم بهتر بشه
  • سایه بیداری
  • با امید و آرزوی توفیق روز افزون برای حضرت عالی . 
    موفق باشید . 
    پاسخ:
    تشکر فراوان از شما ، سلامت باشید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی